Eurovision!

Anna kom hit igår runt 5 tiden. Vi började våran kväll på Ekershallen där vi inhandlade diverse gott. Grillad kyckling, creme bonjour, baguette, jordgubbar... Sen begav vi oss hemåt och började tugga nästan på en gång - hade inte ätit på flertalet timmar, så att beskriva HUR gott det var är nästan en omöjlighet. Gott vin, mysigt prat, vattenpiprökande med filtar på balkongen, jordgubbar med grädde, och sen en mätthet som tog över kroppen totalt. Det var en fin kväll, och en sån kväll som man liksom borde ha oftare. Jag spånade upp en idé om en kväll med oss gamlingar som umgicks, om ni läser kan ni gärna hojta till om ni är på! Sara, Elina, Agnes, Marielle + Anna & jag.

Idag åkte jag ut till marieberg med mamma och moster bettan. Åt en bakpotatis med currykyckling-klegg på Café garden, jag var så hungrig att jag inte visste om jag var mätt eller hungrig när jag var klar, men gott var det! Letade efter present åt Charlotte (väldigt mycket i efterskott) på marieberg, och hittade! Ska troligtvis träffa henne imorgon och överlämna den.

Kvällen bjuder på Pizza, Eurovision, läsk, onyttigheter & Tobbe. Det blir en bra kväll, som skiljer sig väldigt mycket till förra årets Eurovision då jag befann mig i Österrike och undvek en relativt gratis vinprovning för att kunna se Eurovision. Läs mer på min bilddagbok vetja!
Nu hejar jag stenhårt på våran kära, men inte allt för fagra Charlotte, för jag vill inte att vi ska behöva kvala in nästa år också. Men hon kirrar väl biffen? Relativt högt lär vi hamna! Och jag stör mig på de länder som gör underliga utlåtanden - det sätter bara deras lands bidrag på hal is! Puckon!

Hur ser eran kväll ut? Eurovision?

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja jag är på.. :) får då kirras fortare än kvickt eftersom sara bor i sthlm hela sommaren...

2008-05-26 @ 17:09:48
URL: http://aplacetohide.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0