Ingenting

Jag mötte upp min syster på stan vid halv 11, i tron om att affärerna öppnade vid 10 även på söndagar. Vi tyckte det såg väldigt tomt ut och läste sen på HM.s dörrar att de inte öppnade förrän 12. Och så var även fallet med övriga affärer. Så vi pös hemåt. Kirrade mat, halvbröderna kom över. Prat om egentligen ingenting. Och tårta. Som börjar bli något som hör till, varje dag nästan!

Nu är det bara jag och Tobbe här igen. Skönt med lugnet, allting tar så mycket på krafterna ibland. Mysig hemmakväll, film, sanningens ögonblick, middagsmaten är dock ett frågetecken ännu. Men Ekershallen är inte allt för långt borta, så det lär fixa sig!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Precis! VM Media var iaf en utmaning. ;P en utmaning jag tkr du klarade rätt bra trots allt!
JA det går ju att göra vad som helst! Man har ju alla möjligheter i världen. :)

2008-05-04 @ 21:30:27
URL: http://w2best.blogg.se
Postat av: PapiLove

Reklamen fungerar inte som du hade längre ner. konstigt!! Du gillar att skriva om tobbe va hah=)?

2008-05-05 @ 01:29:39
URL: http://www.papilove.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0