Jag är bitsk!

Känns som att min blogg blir ungefär tråkigare och tråkigare. Vet inte vad jag ska skriva för att den ska vara intressant och tilltalande. Men, jag finner väl glöden snart igen! Det är kul att ni håller igång och uppdaterar i alla fall!

Idag är en sån dag då jag känner mig bitsk - vilket jag fick höra att jag var också. Man är liksom inte nöjd med någonting riktigt. Har pluggat lite. Ska snart sätta mig och spela Super mario och äta vindruvor, det känns som att det är lagom avancerat. Ikväll ska mat lagas, kyckling/curry-gryta. Jag håller tummarna för att jag lyckas!

Hur ser eran dag ut?

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha det är lugnt sweet! Som du sa, det blir mkt när man flyttar :D

Det är underbart! Det enda jag har kvar nu är körkortet :D

2008-05-06 @ 16:04:54
URL: http://www.pulsblogg.blogspot.com/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0