Kirk Franklin till Örebro

Igår kväll var jag på Lindeskolans esteters sista konsert. Det var väldigt kul att se hur mycket bättre de har hunnit bli på ett år, en lyckad konsert, med bra låtar.
Kul var det också att träffa folk. Jag åkte dit med Elina & Sara, där träffade vi på Anna + karl, Agnes, Hanna och Mia. Även gamla lärare fanns där, Staffan, Patrick, Andrea, Uffe. Det var himla kul att träffa framförallt Patrick, just för att man inte träffat honom en enda gång sen studenten, jag har saknat honom. Han var bra, och nu var han roligare än vanligt, just för att han var mer mänsklig och inte hade några krav på oss. Vi stod och pratade med honom ett tag, fick veta att Kirk Franklin kommer till Sverige för en enda konsert, i år. Och han väljer att komma till Örebro! Vore häftigt att se, så får se hur läget står till med biljetter sen när jag väl har pengar!

Nu sitter jag och har pluggat lite. Druckit smoothie. Och jag känner att det bara blir ett sånt där inlägg som är uppstaplat och inte skrivet snyggt för fem öre. Men, whatever!


Grattis till Elin som fyller systemåldern idag!

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0