Lite extra pirr i magenkär

Idag har jag varit så kär att det pirrat i min mage. Vissa dagar känns kärleken liksom lite extra. Jag älskar dem dagarna. Jag älskar alla dagar man får tillbringa med den man tycker om!

Ikväll är jag doch ensam. Och alla vänner är upptagna. Så jag känner mig lite ensam. Skulle så gärna vilja dricka vin med mulin. Skulle vilja träffa emelie och prata om allt och ingenting, och om Österrike. Skulle vilja träffa Rebecca och prata om avsky över mänskligheter. Skulle vilja träffa Sofia, Agnes, Jenny... Men dem är för långt borta!

Ikväll är jag inte riktigt vän med musiken jag brukar gilla. Den känns inte alls lika bra som den brukar. Håkan gick mig på nerverna när han sjöng om förhoppningar och regnbågar, det har han aldrig någonsin gjort förut. Ute springer människor omkring och låter jätteglada, förmodligen ska de grilla och dricka isiga bacardi. Precis vad jag vill göra.


Tidigare idag satt jag & Tobbe på balkongen och spelade kort. Mysigt. Varmt. Och vatten med lime och is.

Nu under kvällen lutar det åt att det blir film, kanske The Breakup. Bara för att jag älskar smöriga filmer. Har redan hunnit med att se Knocked up idag. Rolig och söt film!
Är det någon som har tips på smöriga filmer? Dvs KÄRLEK så det skriker om det. Vissa snyftingredienser är inte fel heller.

Kommentarer
Postat av: petra

ja det har varit jättekul. håller på att skriva b-uppsats nu, mindre kul eftersom jag har så dålig självdisciplin, haha.



gillar örebro väldigt bra faktiskt. här finns allt. dock bor jag i vivalla (utkanten) vilket kanske inte är det coolaste. men har fin lägenhet iallafall :) fast det sämsta är att det inte är gångavstånd till allt, vilket det är i den lilla staden jag kommer från, hehe.

2008-05-10 @ 19:28:33
URL: http://tomorrowisastranger.blogg.se/
Postat av: petra

aa precis, två terminer, flyttade hit i september.



vivalla är inte alls så som det låter, faktiskt. visst är majoriteten utlänningar, men det är väl oxå allt. kanske är mer gäng o sånt inne i "vivalla centrum" där butiker och sånt ligger men det är ingenting jag märkt något av.



bor på balladgatan, alla gator här har fina namn! :)



jag kommer från hässleholm i norra skåne, väldigt mysig stad med ca 50 000 människor i kommunen (15 000 inne i stan kanske) så det är ju rätt mycket mindre än öret, hehe.



men hässleholm är skånes metropol! ska du någonstans i skåne (med tåg) åker du säkerligen igenom hässleholm :P

2008-05-10 @ 20:20:05
URL: http://tomorrowisastranger.blogg.se/
Postat av: Jonas

Ja såna dagar är riktigt sköna! Hoppas du hittade något värt att göra på kvällen! The Holiday, Min bästa väns bröllop (slökollade på den igår) och A walk to remember är förmodligen den smörigaste som finns. :P Vi ses!

2008-05-11 @ 09:14:01
URL: http://w2best.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0