Nya tapeter

Idag har vi varit och kollat på tapeter till kök, hall och rum. Jag slutar aldrig förundras över att de gör tapetböckerna så himla gigantiska. Men jag övervann den där förundran jag hade, och tillsammans lyckades jag och tobbe välja tjusiga tapeter, och det ska bli så himla skönt när det är tapetserat och klart. Det känns som att det är först då man kan börja kika på nya möbler, och det ska bli spännande i mängd!

Vi var även hemma hos tobbes föräldrar och hämtade lite saker. Video, tv-spel, filmer samt en låda med lite smått och gott att fylla köksskåpen med - läckra tallrikar, glas, stekpanna... Nu är skåpen så gott som fulla!

Köttfärssås ikväll. Judge Judy, Ex-effect (eller besserwisser), Next. TV-kvällen är som den ska vara. Och på onsdag är det äntligen LOST igen - jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Elin svarar

Ja nog känns det alltid. Man känner att det värker nere under tandköttet där tanden är på väg. Jobbigt att tugga också. =(

Men skoj med tapeter för er! Jag hoppas också att jag får nya, fast det blir inte förrens efter sommaren isf enligt min hyresvärd. :/ Men men.

2008-05-05 @ 17:53:31
URL: http://detweiler.blogg.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0