Om gårdagen

Igår eftermiddag åkte jag hem till Rosita med mina muffins i en burk. Hela vägen dit (de 15 minuter jag färdades) kände jag att det låg ögonbajs som en strimma tvärs över ögat. Jag blötte fingret och gröpade efter ögonbajset, men jag fann det liksom inte. Fruktansvärt irriterande. För jag gick där och såg helt suddigt på vänster öga. Efter ett tag när jag besökte Rositas spegel en andra gång, DÅ hittade jag det. Det var SÅ skönt att bli av med det.

Vi åt muffins i mängder, och en chokladkaka med lime i. Drack saft. Satt och pratade. Och det var fint. Jag har saknat Nilo och Rosita, det har dröjt för länge sen vi sågs sist. Ser fram emot nästa gång!

När jag kom hem åt jag och Tobbe god mat. Ugnsstekt potatis & lövbiff. Tzatziki och vitlökssmör fanns som tillbehör. Och så halvkikade vi på Talang, och bara pratade. Vi började sedan se på PS I love you, men trött som jag var så somnade jag - uselt av mig. Så jag ska försöka se den en annan dag, eller nu ikväll!

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0