Teach me how to do it?!

Tobbe sitter i fåtöljen och spelar och sjunger Nobody home.
Det kan vara något utav det bästa jag vet, att lyssnar när han
spelar och sjunger.

Jag avundas det där med att vakna upp efter en kväll fylld
med mycket alkohol och ändå inte ha det där illamåendet
eller sprängande huvudvärk. Teach me how to do it, Tobbe?

Jag kör med headache även utan alkoholintag under kvällen
som var. Gissar på kombinationen mellan starka städmedel,
flera olika, samt brist på mat under gårdagen. Men idag har
jag ätit, och ändå är den där.



Nu ska vi iväg till gamla lägenheten och städa. Dammsuga
och torka golvet. Sen är det klart. Och om Asim Krak bussar
en städfirma på det nu, då jävlar! Då har jag en bra lust att
stämma snubben. Men tyvärr är det något jag aldrig skulle
våga. Och jag har ju inte Judge Judy här i Sverige, men om
jag kirrade bildbevis på hur städat det är, så är jag helt säker
på att den kvinnan skulle stå på min sida och kräva att Asim
Krak bad mig om ursäkt, gärna att han ger mig pengar också.
För kostnader som spackel and stuff!

Men Judge Judy befinner sig inte här. Och mitt mål skulle nog
inte vara riktigt så kul att se på som majoriteten av de som visas
på tv är.

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0