Alkoholhandeln

Jag somnade innan 12, och vaknade tjugo i 11. Skönt att sova ut litegrann i alla fall, det känns som att det var längesen. Nu sitter jag och lyssnar på Melissa Horn, hon är bra, väldigt till och med. Jag väntar på att höra ifrån Agnes, för att få veta om jag ska träffa henne en liten sväng eller inte, jag hoppas. Och så väntar jag på klartecken om kvällen, vad som händer och sådär, vi ska dricka vin tror jag, men jag har inget vin! Så jag hoppas jag får höra ifrån folk, innan alkoholhandeln stänger...

Fram tills något händer ska jag nog göra något vettigt, som tex läsa en bok, skriva lite eller beskära mina foton litegrann, de som ska sättas upp.

Kommentarer
Postat av: cecilia.

systemet är nog stängt hela dagen eftersom det är röd dag.

2008-11-01 @ 11:30:51
URL: http://noori.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0