Arbetslös

Jag är arbetslös nu.
Kalla mig störd, men det kändes faktiskt lite ledsamt när jag stängde av maskinerna och städade runt dem - för sista gången. Jag kände mig liksom tom. Trots krångel and stuff så har jag kommit bra överens med de där maskinerna, vi har blivit goda vänner. Och rent allmänt, stället. Jag har jobbat där nästan ett halvår, jag trivs.

Lite skämtsamt vid frukosten och lunchen. Men lagerkillarna (bordskamraterna) de kommer sakna oss (mig och sabina).
Tårta precis innan vi slutade för dagen (för alltid).  "Du är snyggare än din pappa."  En kommentar från en av gubbarna. (Min pappa jobbar där). Herregud. Gubbar! Sen pratade de om att jag skulle paras ihop med den ena gubbens son. Jisses!

Nu åker jag ut till mamma och pappa över helgen.



Kommentarer
Postat av: karin

Ja det skulle vi kunna göra! :)

2008-11-28 @ 20:08:42
URL: http://kaboff.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha nja inte direkt, byter blogg som du kanske ser ovan ;D

2008-11-28 @ 20:16:05
URL: http://natha.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0