Det handlar om kyla!

Det. Är. Så. Kallt.
Helt sjukt. Jag tinar aldrig riktigt upp, jag går runt och huttrar, och så tycker jag att jag blivit varm i min stora blå tröja, men just då är det dags att tex gå och handla. På jobbet, borde jag vara varm med tanke på att formarna i maskinerna jag sköter är 216 grader, och det ångar ut varma ångor. Men jag fryser inombords.

Nu kommer snart Erica + hund. Vi ska baka scones.
Och sen ska jag iväg och jobba, som vanligt. De här dagarna är jag opepp, i mängd. Jag vill bara ligga under täcket tillsammans med någon, och lyssna på varandras andetag.
Och jag vill veta om jag får förlängt eller inte. Mycket av den oexisterande motivationen hänger på det. Det är inget kul att gå till jobbet då man inte vet något om hur läget ser ut efter nästa fredag. Inget kul alls.

Kommentarer
Postat av: karin

Tack! Visst är det? Jag gillar påhittade ord :)



Hoppas vekrligen du får förlängt på ditt jobb! Du har ju jobbat där ett tag nu och visat vad du går för! Fucking finanskris :(

2008-11-19 @ 10:31:48
URL: http://kaboff.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller tummarna, och det vet du :)

2008-11-19 @ 11:45:56
URL: http://klackarnaitaken.blogg.se/
Postat av: sara

Njae det känns så tajt..anna slutar klockan 18 och relaxen stänger 21 och hon ska hinna ta sig ut och kommer inte dit förrän tidigast 18.30..det känns liksom som att om man ska unna sig relax så ska man inte skynda sig mellan allting!

2008-11-19 @ 12:12:47

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0