Eftermiddagsvecka, igen

Jag ogillar det där med att vakna upp till en eftermiddagsvecka. Det är liksom, enbart en enda väntan från det att man vaknar, tills man börjar. Man hinner inte göra någonting intressant, för då känner man sig enbart stressad, och kollar på klockan konstant. Så, det är ganska värdelöst. Idag ska jag dock laga mat, om en stund. Kycklinggryta. Och så funderar jag på att gå till jobbet lite, lite tidigare, bara för att kunna utnyttja kopiatorn där. Kopiera diverse betyg och personbevis som ska skickas med ansökan till folkhögskolan.

Just nu känns det som att jag mest går runt och är nervös inför beskedet, beskedet som gäller om jag blir uppsagd eller om jag får förlängt. Jag hoppas på det positiva. Men jag orkar inte vara bitter om det blir det motsatta, ingenting blir bättre utav det. Jag har en kväll på relaxen med tjejerna att se fram emot, det kommer bli helt underbart! Och, så tror jag dessutom att jag ska låta anna vaxa mina ögonbryn - detta är hon ovetandes om än så länge...

Jag ska få upp lite mer saker på väggarna, sen, sen ska ni äntligen få en liten visit via bilder, i min lägenhet!

Kommentarer
Postat av: Natta

det kommer komma en hel del uppdatering om allt. börjar nog med lite shopping och bilder som jag funnit ;D haha.

2008-11-17 @ 10:54:18
URL: http://nathalie.devote.se
Postat av: dookie

hm! känner igen det där. när jag börjar 16 om eftermiddagarna (vilket jag oftast gör), så går jag upp runt 9-10 och tycker då jag har hela dagen på mig att göra saker. men sen träffar man nåt av päronen eller en vän, och det enda man gör är att kolla klockan ;/ men jag har börjat kunna njuta av de lediga stunderna. för även om man SKA iväg och jobba, så är man ju för tillfället ledig :)

2008-11-17 @ 13:32:33
URL: http://dookie.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0