Ensam mamma söker

Jag såg på Ensam mamma söker, och jag satt och log, jag satt och skrattade, jag satt och var nervös. Jag satt och kände att herregud vad jag vill vara med i det programmet. Men sen insåg jag att ensam är det enda jag är, jag är ju inte mamma. Så, det skulle inte funka, och lika bra är väl det. För jag är nog inte någon som platsar på tv. Definitivt inte som ensam mamma då....

Knäpp programidé (precis som alla programideer nu mera. Bonde söker fru, Big Brother, Farmen, Paradise hotel, Sveriges värsta bilförare...listan kan göras lång.) Men som ändå charmar mig totalt, det brukar inte hända!


(Och nu kollar jag på The Family Man och äter satsumas.)

Kommentarer
Postat av: Tim

Jag funderade ett tag på huruvida "Ensam poet söker" skulle vara en bra satsning, men sen insåg jag att alla poeter ju i grunden är ensamma. Så då skulle det ju bara bli "ensam människa söker", och det skulle aldrig få någon sändningstid.

2008-11-03 @ 00:33:32
URL: http://www.timsterner.blogspot.com

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0