Hårfärgning!

Det kanske inte är helt okej att sitta och halvsova på jobbet, när man sköter maskiner. Kanske inte. Men jag var trött, kändes som att ögonen skulle falla ihop - hela tiden. Och så har jag något underligt nackont. Har haft sen igår morse, trodde först att jag hade sovit knepigt - men då brukar det ju gå över efter någon timme. Och det är kvar nu, dagen efter... Får se om det ger sig!

Jag har precis kladdat i hårfärg, och insett att det är svårt på sig själv. Får se hur det blir. Färgar brunt nu så jag slipper ha så mycket tankar på den fula utväxten som blir när man färgat rött. Kommer väl ha missat ställen nu, så att jag blir röd/brun-prickig i huvudet - hett värre. 

Uhhh, varför kliar det alltid så mycket i skallen - just när man inte kan klia? 

Har världen glömt bort en när man inte fått någon post på en vecka? 

Kommentarer
Postat av: Anonym

blev hårfärgen bra? :)

2008-11-12 @ 19:08:24
URL: http://klackarnaitaken.blogg.se/
Postat av: Natta

jag är snart tillbaka ;D

2008-11-12 @ 20:55:22
URL: http://nathalie.devote.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0