Kvällsmat & film

Kvällsmat; två dubbla toast i smörgåsgrillen. Ost och skinka.
Svart vinbärs-te
Apelsin/ananas-juice
2 st satsumas
En daglig dos mörk mintchoklad.

När jag åt detta satt jag och mös i soffan med täcke och kudde och såg på filmen Uptown Girls. Typisk må-bra film! Brittany Murphy & Dakota Fanning. Hur mysig som helst. Och JA - jag grät i slutet, det hör till när man är tjej och ser på en må-bra film.

Nu ska jag läsa en bit ur PS Jag älskar dig.
Sen ska jag faktiskt slumra till, och vakna upp till en ny dag, en dag då jag förhoppningsvis inte är så sjukt trött.

Goodnight people!


(Förresten - håret blev mörkare än jag trodde, men så blir det ju alltid,
så varför är jag ens smått förvånad?
Bild kommer när jag orkar!)


Kommentarer
Postat av: sofia

dagens tips: toast, med ost&skinka,tomat OCH lite senap.

prova, det är godare än man tror. :)

2008-11-13 @ 06:15:31
URL: http://sandstedt.blogg.se/
Postat av: MATILDA

svar: tack, va snäll du är :)

2008-11-13 @ 14:43:44
URL: http://matildahammar.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0