Moulin Rouge

Dagen har varit bra, men jag är rädd för att märka vad för typ av sjuklighet jag vaknar upp tillsammans med imorgon. Som jag tidigare skrev så har jag en blåsa på tungan - i mitt fall betyder det alltid att en sjuklighet är på gång. Det har nog aldrig direkt slagit fel. Eller ja, blåsor då jag bränt mig på för varmt te, eller för varm choklad - det har ju självklart inte resulterat i sjukdom av något slag.

Jag tror att jag ska avsluta dagen med att vrida dataskärmen sådär lagom bra mot sängen, justera ljudet och sen sätta igång Molin Rouge, ligga och njuta och se på den. Eller någon annan, jag har väldigt många valmöjligheter i nuläget, faktiskt.

Innan jobbet imorgon ska jag laga iordning kycklinggryta ala Johanna. Känns inte helt motiverande och kul, men ett måste så att inte kycklingfilén ligger i kylskåpet och blir dålig.

Nu; sängen.
Goodnight people!

Kommentarer
Postat av: Natta

Im Baaaaaaack ;D iaf för nu, vi får se hur länge jag orkar haha.

2008-11-17 @ 00:27:03
URL: http://nathalie.devote.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0