Muffinsbak & film

Kvällens planer rann ut i sanden, det var synd. Men inte så mycket att göra, fler tillfällen ges.

Jag bakade muffins istället. Muffins med choklad i. Muffins med hallon&blåbär i. Och en muffin med mintchoklad i. Det var gott, alla tre smaker var goda. Jag lade 4 st i en metallburk och gick över till min moster och frågade om hon ville ta en spontan fika-stund. Och så blev det. Vi såg filmen The I inside. Bra film, men ett väldigt hoppande från dåtid till nutid, från dröm till verklighet. Det var förvirring, och när filmen var slut så hade jag nog inte riktigt förstått vad det var som hände, egentligen.

Nu sitter jag här i pyamasbyxor, stickad tröja och mössa. Tror jag ska se Svensson Svensson på svt.s hemsida, och sen ta ett bad. Och efter det se Kissing Jessica Stein.


Kommentarer
Postat av: Fia

Smarrigt med muffins!

2008-11-01 @ 23:46:55
URL: http://sofsan.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha, inatt skrek jag när den filmen var på tv. "Va faan är det här, en jävla PORRFILM!!??" :D

2008-11-02 @ 11:08:45

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0