She is coming back!!!

Finally, she is coming back!

Jag pratar om Nathalie. Jag fann en blogg i början av året, som jag till en början återkom till lite då och då, jag återkom till den allt oftare, inom kort började jag följa den. Läste dagligen och tyckte att personen bakom verkade vara en underbar person. Det skrevs om vardagliga saker - personligt, blandat med lite dagens outfit, hårmodellande, fågeln Oggi & massor med goda pajer och dylikt. I september kom beslutet, att det skulle vara tyst från bloggen - det har det också varit sen dess. Men nu, 17 november väcks bloggen till liv igen, och jag har sett fram emot det, mycket. Det är bloggen jag ibland har läst först av de jag följer - för att jag varit så nyfiken, det är bloggen som jag ibland har sparat till sist med att läsa, för att ha det bästa kvar!

Det är Nathalie!

Kommentarer
Postat av: Natta

fy fasiken vad gulligt skrivet :$ jag rodnar!

2008-11-17 @ 00:27:29
URL: http://nathalie.devote.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0