PS, jag älskar dig!

Ta det lugnt gott folk, i förra inlägget gav jag bara min åsikt om idolkvällen.


Nu är jag hemma igen efter att ha varit hemma hos mamma och pappa i helgen. Jag har läst ut PS jag älskar dig, som var en helt underbar bok, och ärligt talat vet jag inte om jag vågar se filmen, inte än! Boken var fylld med känslor, som liksom hela tiden rann över. Helt underbar!




Förutom att ha läst, så har jag spelat alfapet med mamma, hjälpt till med matlagning och sett på "O brother where art thou?"  Oerhört bra film!




Nu ikväll borde jag städa och dona. Jag borde skriva ut cv.n och personliga brev. Men jag orkar verkligen inte, helst av allt vill jag bara dra med någon vän och äta på tex Hellas eller så, och dricka ett glas vin till maten. Någon som har lust att joina?  Kommer sluta med att jag städar - lite. Sen kommer jag fastna framför någon film i soffan.

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0