Vaxning av ögonbrynen

Anna har varit här en stund nu, med underbart gott te. Indian chai - eller, hette det så? Det värmde fint i magen och lämnade efter sig en lugn och harmonisk känsla. När det var tomt i muggarna var det dags för vaxning av mina ögonbryn. Så, hon målade lite, borstade lite, och placerade de tunna små vaxremsorna, och så ryckte jag. Och jisses - det gjorde inte speciellt ont alls gott folk. Och bra blev det! Så, nu återstår bara att klippa till de bryn som är lite för långa, och köpa en ögonbrynspenna, sen är jag fit for fight! Och, det funkar faktiskt bra även utan pennan. Men lite gele, så att de håller sig på plats när jag spenderar en kväll på dansgolvet.

Prova ni också. Vaxa ögonbrynen, toppengrej! Tänk så skönt att slippa plocka de där jobbiga och dryga småhåren...!

Imorgon: Relaaaaax!

Kommentarer
Postat av: Rosita

Håller hårt i mina buskiga ögonbryn

Vad hände med fikan?

Umgänget? Vi måste ses!

Och så borde vi ha födelsedagsfika sen också!

Du & jag & Nilo, eller hur? :D

Frossa i socker och paket! :D

Hihihi :D



Ta hand om dig!

2008-11-25 @ 11:38:54
URL: http://skarocksteady.blogg.se/
Postat av: Anonym

ska jag fixa en espressodryck får du komma förbi cafét ;D

hoppas dina kollegor uppskattade kladdisen och att du är glad trots situationen.



all sorts vaxning gör inte ont (förutom bikini) ;D haha

2008-11-25 @ 18:52:57
URL: http://nathalie.devote.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0