yohannacamera

Ett liv, i form av ord och bilder
Jag skriver, jag fotograferar, jag ser på människor och skapar historier. Meningar, sidor. Abstrakt & porträtt. Natur & Detaljer. Allt!



De orden beskriver min blogg som endast kommer användas till fotografier och kreativt skrivna texter. Jag kommer lägga upp sådant även här, men där kommer det inte ligga ett tjockt lager vardag och alldagligheter över. Där kommer det vara stilrent och, lugnt.

Klicka på bilden så kommer ni dit! Ni kan lägga till den bloggen på bloggkoll, och ni kan självklart lägga till den här bloggen på bloggkoll. Ni är lika välkomna överallt!





Kommentarer
Postat av: T H E R R E fotoblogg

Tack så jättemycket!



Just på den där bilden hade jag bara vanligt papper under, fast i studion då :P

2008-11-11 @ 21:25:30
URL: http://therre.blogg.se/
Postat av: Karin

men gud vad roligt att höra att du blev glad:))

2008-11-11 @ 23:01:30
URL: http://karinolofsson.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0