Det handlar om trötthet

Det är sjukt. Hur, jävla, trött man kan vara
när man vaknar.

Men nu lyssnar jag på musik, bra musik,
hög volym, det är då musiken blir som allra,
allra bäst!

Coldplay, Regina Spektor, Soundtrack till Mamma Mia,
Veronica Maggio, Colin Hay, Miss Li.


Ikväll blir det Nora, god mat, idol och lite vin hemma hos
Charlotte. Jag kommer ignorera allt och bara leka med
hennes katt. (nästan)
Lågprismagasinet först då jag kommer dit, kanske kan jag
hitta guldljuset jag drömmer om, där. Kanske.

Och jag slutar aldrig gäspa. Nu måste jag ta tag i disk,
lite städning, och gå och ta ut en hundralapp till busskort.
Duscha, få ordning på hår. Slå in inflyttningspresenten.

Kommentarer
Postat av: karin

Hums, vet inte hur stort det är egentligen... :P Men nä, bilden är inte pixlig alls!



http://www.frontweb.se/poster/eVs7ZgqEGSJ2YO Där kan man beställa olika format och så kan man se om bilden passar til det formatet, hur bra som helst!



Min kamera har 10.1 pixlar så den klarar upp till 50x75. Lite mer kanske men sen blir nog formaten för stora :P

2008-10-24 @ 11:01:35
URL: http://kaboff.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ah, okej :)

Jaa, jag vet faktiskt inte. Jag tror de gör det :S. Men om man vill ändra format så ska man trycka där på "avancerad vy" efter man laddat upp bilderna :)



Men de borde fixa så de passar.



Jag fick dem hem med posten! Men det är i en kartong som inte går in i brevlådan så de ställde mina två paket utanför dörren :P

2008-10-24 @ 11:12:55
URL: http://kaboff.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0