Drömmar

Coca cola, riesen & satsumas.


Drömmar där en badbomb exploderar i skållhett badvatten, sprider ut körsbärsdoft och avslappning. Just när drömmen skulle nå sitt klimax och jag skulle placera mig i badkaret och bli sådär skönt avslappnad. Då vaknade jag.

Jag tycker att drömmar kör lite på samma uppbyggnad jämt. Här fick jag inte uppleva det som så sakta byggdes upp. En annan dröm jag hade för flera år sen, då jag blev jagad, runt, runt, runt. Av något abstrakt, jag vågade inte stanna, men tillslut var jag så trött av springandet, så jag beslutade mig för att stanna upp och låta detta abstrakta få fatt i mig, så jag fick se vad det var. Men, jag vaknade!

Får man någonsin reda på slutet av sina drömmar?


Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0