Helt. Otroligt.

Helt. Otroligt.
Jag har så sjukt ont i ryggen, ont i armarna, ont i kroppen. Växtvärk, minns ni det man kallade växtvärk? Så känns det, men, det är snarare en grund till träningsverk. Olagligt mycket att göra på jobbet idag de första timmarna. 50 plastlådor med detaljer skulle ösas över i pappkartonger - detta låg på Johannas ansvar. 50 plastlådor blev till ca 66 pappkartonger och värk i armar och övrig kropp.

Emlan ringde mig och livade upp lite, bra samtal, bra tjej! Verkligen!!
Pratade även med Charlotte - bra tjej där med må jag säga!

Under hela kvällen; stockholmstankar. Bör jag kasta mig ut, chansa? Göra något jag aldrig gjort förut - flytta till en stad så mycket större och rörigare, med så mycket mer möjligheter än Örebro. Rädslan ligger i att flytta så långt mamma och pappa - kalla mig föräldrakär, fånig, vad ni vill. Men jag är mån om dem, och de blir äldre...jag känner att jag kanske behövs. Lägenheten jag har, ska den sägas upp, eller ska den hyras ut i andrahand? (Till någon bekant - någon som vill hyra!?!) Möblerad eller omöblerad. Så oändligt många frågor, snurrar runt & runt. Det är spännande, det är läskigt.

Kommentarer
Postat av: nilo

jag är intresserad av lägenheten!

2008-10-07 @ 16:32:35

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0