Jag svävar på rosa moln idag!

Det känns faktiskt som att dagen kommer bli positivare när jag nu har varit uppe tidigt och hunnit med att uträtta massa saker på stan, positivare än den hade blivit om jag vaknat, suttit vid datorn, och ingenting mer. Jag tog bussen till stan och gick in på salong Huvudsaken och satte mig, väntade på att Henrik skulle komma, och kom gjorde han. Så fick jag placera mig i frisörstolen och äntligen klipptes lite slitet hår bort, håret klipptes upp, och dra på trissor!  - något mer hände. Vad får ni se senare, ska testa det där med att skriva ett inlägg via mobilen tänkte jag.

När jag var klar hos Henrik gick jag ut som om jag svävade på rosa moln och begav mig mot Åhléns, där jag ville köpa ungefär allt de hade, men det slutade med att jag inte köpte någonting. Sen gick jag till Hemtex, jag älskar deras grejer, och att de alltid har 50% på nästan allt, det gör ju inte saken värre. En duk till köksbordet, och två prydnadskuddar till soffan. Efter det gick jag till ica och köpte någon wok i färdigt-disken, detta blir min matlåda, ska nog ta ett litet smakprov innan jag beger mig till jobbet, så jag får i mig någonting. Köpte även Jalla drickyoghurt och ett högt antal satsumas.

Beger mig mot bussen hem, fortfarande på rosa moln. Jag är jättenöjd med håret, i alla fall sålänge det håller sig så som Henrik har fixat det... Blir värre sen när jag trilskas med det själv, och det vägrar lägga sig så som jag vill. Men det problemet får jag ta när det kommer!

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0