Lönespeeec!

Dagen på jobbet var tung. Lära sig nya maskiner, armar i konstiga vinklar. Min kropp kommer ömma imorgon. Men jag gick omkring och var nöjd över håret, och blev glad över att så många sa att det var snyggt. Till och med män sa det, jag blev förvånad. En daim. Tiden gick långsamt, men i efterhand rätt fort.

Jag skojade inte med ordet tung, att dagen var tung. Men jag skojar heller inte när jag säger att det allra jobbigaste idag, var att cykla hem. Motvind i extrem styrka, och stundtals kom jag knappt framåt.... Helt slut när jag kom hem!

Frukostfika med Erika kl 10.00.
Matlåda köps nog på stan då med.

Fick lönespecen idag, jag ler. Och jag skuttar litegrann!

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0