Otroligt. Oerhört. Sjukt. Trött.

Otroligt. Oerhört. Sjukt. Trött.
Och idag grabbar jobbångesten tag i magen igen,
igår var det lugnt. Idag är det lite kalabalik. Det
kommer bli sjukt trist utan möjlighet till låtsasförälskelse.


Jag funderar. Ska jag köpa en ipod, eller ska jag tatuera mig?
Ska jag leta som en tok efter kurser i storstaden? Eller ska jag
för alltid vara kvar här? (Jag skippar storstaden nu till våren
i alla fall.)

Just nu avskyr jag det som händer och sker i trapphuset. Tror
att det är en massa hantverkare där, kanske bara två. Men det
ekar så att det låter som det dubbla. Det hamras och bankas
och pratas och, uh.

Ska jag svälta lite idag? Eller ska jag orka gå till affären och
köpa en fånig färdigpizza? Kanske ett par extra mackor,
istället?

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0