Paket från cdon

Det är spännande då det plingar på dörren när man precis kliver ur duschen. Hej handduk, vira den tätt intill kroppen och öppna dörren i en liten springa. Någon postsnubbe som stod där med mitt paket från cdon. Snabbt spel här, 1 dag sen jag beställde! Men faktum kvarstår, röd handduk på kroppen, blå på skallen. Vattendroppar i ansiktet. Tjena, då känns det nice att öppna inför en totalt främmande gubbe, en totalt främmande gubbe som dessutom verkade vara en översocial typ, så han skulle prompt byta några ord. Jag var lycklig när jag kunde stänga dörren igen, och inse att fötterna var extremt grusiga...

Kommentarer
Postat av: Elin

haha jag hade aldrig öppnat :D mina postgubbar lämnar alltid paketen utanför dörren ändå :) iofs öppnar jag aldrig dörren för främlingar. :D

2008-10-24 @ 12:42:36
Postat av: Lisa

Kan säga att det inte är kul att plinga på hos folk med paket som inte går in i brevinkastet, men är så man ska göra :P

2008-10-24 @ 12:46:51
URL: http://birfir.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mitt kom efter två dagar så det är snabbt och skönt! Fast beror väl kanske när man skickar efter, har alltid gjort det på kvällen. Så det kan väl gå ÄNNU snabbare också :D

2008-10-24 @ 12:52:26
URL: http://kaboff.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0