Parteeeey med en vän jag ännu inte träffar IRL...?

I natt somnade jag sent, somnade medan grannarna grälade, ord slängdes mellan munnar och dörrar slogs igen, klackar i trappen och jag tryckte kudden över örat. För jag ville bara sova. Jag skulle vakna 5 timmar senare, för att jobba. Och jag vaknade, cyklade till jobbet i frost. Jobbade, pratade med Tony, jobbade, ringde låtsasförälskelse 2 ggr, + lite sms - krånglande maskin deluxe - så, vad gör man inte! Jobbade lite mer. Och en hel hög diskussioner med Tony, skönt att någon lite yngre finns att språka med i alla fall... Han har varit jobbat mycket inom resturanger i Örebro, han ska höra sig för med först och främst, några cafeer, om de skulle vilja ha en Johanna. Och i övrigt tipsade han väldigt ivrigt om Norge!


Nu sitter jag här, ska gå ner och låsa cykeln, för jag har insett att jag glömde det.
Och så ska jag få tag i mina bröder, om inte de kommer, kanske det blir utgång. För första gången på evigheter, med en vän som jag ännu inte träffat och hennes vänner. Läskigt, men kan nog bli kul också.
Måste hinna med städning av golv, toalett och så måste jag boka en tvättid!

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0