Satsumas

Helt sjukt hur trött jag är när klockan är
05.00. Kanske för att jag fram till nästan tolv i natt,
satt och hjälpte en vuxen karl med kärleksproblem, kanske för
att jag drar mig för att sova, för att jag vet att morgondage med
jobb närmar sig väldigt mycket snabbare när jag sover.
Men det är skönt,
att sova.


Mina satsumas var sjukt goda. Varför köpte
jag bara tre. Två är redan borta, och den tredje ska jag festa på
under frukostrasten.

Kycklinggrytan blev jättegod, och alla runt bordet kommer bli avundsjuka.


Jag glömde förresten
att köpa socker, igen!

Nu måste jag göra iordning frukostmackorna.
Jag längtar tills klockan är 14.00.
Men det finns bra folk på jobbet, det gör det, men självklart,
min låtsasförälskelse....två veckor är sjukt lång tid!


Kommentarer
Postat av: Jonas

Var jobbar du nu för tiden?

2008-10-14 @ 10:48:37
URL: http://w2best.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0