Snälla, ge mig ett vikariat?

För att jag skulle kunnat få ut något på försäkringen, för det där med min stukade handled, som jag lyckades fixa på jobbet - så hade jag behövt vara sjukskriven i 14 dagar. Totalt värdelöst. Ingenting får jag, bara förlorad inkomst för 1 + ½ dag. KVÄLL! Dessutom.

Ett spännande möte som inte alls var spännande. Mer, deprimerande nästan. Det var om hur läget ser ut som det är nu, och att vi visstidare inte alls är så trygga. Det känns jobbigt. Jag vill plugga, hur gärna som helst, men nu till våren startar ingenting jag lockas av speciellt mycket, så om jag kunde få ett vikariat som sträcker sig till september nästa år, då skulle jag bli överlycklig. Eller, ett vikariat som sträcker sig fram till sommaren, vad som helst. Jag vill vara kvar.

Nu ska jag styra om till annat än arbetskläder, och så ska jag gå till ica och hämta ut mina foton som jag beställt! Förhoppningsvis ska jag lyckas få upp två av dem på väggen! Ska även köpa dammsugarpåsar, tråkigaste utgiften som finns. Sen ska jag hem och duscha, och städa litegrann, maybe!

Kommentarer
Postat av: sofia

tråkigaste utgiften, tillsammans med toa-papper..

2008-10-27 @ 16:57:49
URL: http://sandstedt.blogg.se/
Postat av: mrDustbag.se

Här blir utgiften lite roligare

2008-10-27 @ 21:14:17
URL: http://www.mrdustbag.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0