Stockholm, help me!?

Människor säger att man måste våga sig kasta ut, även om man är tveksam och rädd. Och jag vill kasta mig ut, jag vet bara inte i vad. Min kusin säger att jag borde joina henne och komma och leva o bo i stockholm. Men, vad ska jag göra där? Jobba, plugga, vadvadvad? Hjälp mig, tips och ideer till en lantmänniska, om stockholm.


Nu ska jag ta på mig mina blå arbetsbyxor och lida till 23.30. Ska lyssna på Mix Megapol, och låta tankarna vandra. Ser fram emot massor med tips i kommentarfältet, och massor av blogginlägg att läsa ikväll!

Kommentarer
Postat av: mulin

Jag tror inte att det är städer det hänger på, det hänger nog mest på idéer (men det är också svårt).

2008-10-06 @ 15:19:42
URL: http://apoetry.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0