We don't have much room to live

När man vaknar klockan 10.00 och det
är mörkt ute,
då blir man lite ledsen. Det där
oexisterande suget inför att gå till jobbet
försvinner lite, lite mer för varje minut som går,
och motivationen är ju inte ens hög till en
början.

9 dagar kvar.
Kommer de meddela mig att de behöver mig
lite till?
Jag vill ju inte när de behandlat mig såhär,
men jag känner att jag måste, för pengar är ju
trots allt alltid ett måste, till allting.
Nästan ett krav för att kunna leva.


Innan jag jobbar ska jag:
  -  diska
  -  handla bröd och satsumas
  -  koka nudlar
  -  dricka te och äta hårda mackor
  -  lyssna på peppmusik

Kommentarer
Postat av: sofia

jag har ABBA-dag idag, peppar jäkligt bra. :)

2008-10-20 @ 12:22:29
URL: http://sandstedt.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0