Estelle?

...och ikväll bränner tårarna bakom ögonlocken, och trillar sakta över kanten ibland. Jag vet inte varför. Det känns bara som sån där feeling att jag längtar hem till mamma och pappa litegrann! Vill spela alfapet med mamma. Och låta henne slippa matlagning någon dag. Låta henne slippa dagliga sysslor, någon dag.

Kissen har busat massa, nu sover hon. Funderar på namn. Estelle - kan det vara något månne?


Jag lyssnar på ledsen musik ikväll. Coldplay.
Och jag är inte säker på att PS I love you är en så bra film att se ikväll. Alla säger att man gråter till den, idag har jag tårar i hjärtat redan, så jag skulle behöva se en glad film!

Kommentarer
Postat av: Estelle

Låter som ett utmärkt namn! :)

2008-09-26 @ 21:58:38
URL: http://estelles.blogg.se/
Postat av: Tim

Jag fick äta upp alla mina fördomar om dramagenren efter att jag hade sett "P.S I Love You". Jag tyckte verkligen om den. Den är sorglig, men samtidigt så full av hopp. Precis sådär som en "feel-good-film" ska vara =) Kram på dig Johanna.

2008-09-27 @ 18:46:41
URL: http://www.timsterner.blogspot.com

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0