Fel, fel, fel

Nu är jag jättetrött. Jag har blivit van vid helautomatiska maskiner på jobbet, maskiner som jag sitter ner och ser till att allt går rätt till. När dem är trasiga får jag köra annat. Idag har jag rännt runt mellan tre olika maskiner som man måste använda armarna till extremt mycket, och lyfta massa tungt. Märks att jag blivit bortskämd av min relativt stillasittande uppgift. Jag är trött...


Nu, om bara en liten stund kommer Tobbe och hämtar sina grejer :(   Det känns som att det kommer bli fruktansvärt tomt och sentimentalt. Och återigen har jag insett att det jag gjort troligtvis är fel, fel, fel. För som sagt, jag är ju kär...! Usch, det här blir ingen rolig stund...

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0