HM-plagg

Kikar runt efter lite kläder jag vill ha. På senare tid har jag fått upp ögonen för kläder igen, jag vill bara ha mer, mer, mer. Och i annat stuk än det jag sliter på nu. Jag vill skippa det där med enbart svart. Svart är en himla bra grund, men lite färger eller lite variaton skadar ju ingenting.


Har provat den här läckra tröjan från HM. Den var hur skön som helst, mitt röda hår la sig tjusigt mot den gråa ryggen. Och det är liksom lite mer än bara stickat - om ni är med? Den här ska köpas i veckan. De hade sålt slut på den i fredags. 


Den här däremot, har jag bara kikat på på HM.s hemsida. Dock föll jag för den direkt. Just att den hade så mycket färgglad. Kanske blir det knäppt till mitt röda hår, eller så passar det helt ypperligt bra. Vad tror ni?







 

Kommentarer
Postat av: Elin

10:an är verkligen så typiskt mig. ;)

2008-09-21 @ 18:25:19
URL: http://detweiler.blogg.se/
Postat av: Anonym

Först såg vi en stor hackspett! Sen så såg vi en björn... eller något stort och brunt fast inte så högt.



Jodå, dagen har varit bra. eller iaf promenaden :P

2008-09-21 @ 20:50:26
URL: http://klackarnaitaken.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0