IKEA handla hemma

IKEA-glasen jag köpt för 5 kr styck är ju bakisglas, almost.
Men det behöver jag inte kalla dem numera när jag sällan
är bakis, eftersom jag sällan dricker, eftersom det är kul att
umgås med vännerna även utan alkohol.

Idag är jag huslig, jag ska bjuda moster Bettan på amerikanska,
onyttiga pannkakor, med sylt och glass som tillbehör. Detta som
tack för att hon stod ut och körde mig runt, runt igår. Och att hon
aldrig smakat amerikanska pannkakor.

Beställde soffa över telefon idag, IKEA handla hemma. Troligtvis
pratade jag med den trevligaste killen som jobbar där. Kändes
som att prata med en kompis. Och givetvis kirrar jag att sätta ihop
grejerna själv. "Girlpower!" Indeed. Jag råkade dra med bokhyllan
expedit nu på samma gång! Lika bra, då har jag allt jag behöver!



Kommentarer
Postat av: hertiginnorna

vilken söt soffa! :D :D

2008-09-28 @ 20:14:47
URL: http://hertiginnornaafgefle.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0