"Jag vill ha blommig falukorv..."

Jag skar mig på konservöppnaren nyss när jag diskade. Och just nu visslar en granne på "Jag vill ha blommig falukorv till lunch mamma". Det fick mig att dra på munnen lite. Det lät så, klämkäckt!


Snart ska jag promenera med mamma och pappa vid oset. Så jag ska dra på mig lite kläder och kliva ut med lite sopor. Plocka fram kameran och sätta hårspännen i håret.
Jag dammsög köket förut, sen skulle jag sätta sladden i ett annat uttag, och då gick det inte att starta den rackaren. What happened?

Ord och bilder från den underbara tjejkvällen igår, det kommer senare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

CORE, innebär att man tränar rygg och mage på olika sätt. Man tränar upp bålen på kroppen, så att man får en bättre hållning (och smalare midja). Ett riktigt tungt och jobbigt pass, men man känner sig så fruktansvärt duktig efter! Du gör sit-ups och massor av tunga övningar till en snabb och härlig musik :)



Tack själv får jag säga! Det var riktigt trevligt att träffas och kunna ta igen allt man missat. Det måste vi göra om, precis som vi sa! :)

2008-09-20 @ 13:03:18
URL: http://klackarnaitaken.blogg.se/
Postat av: Anonym

ohh vad härligt med tjejkväll. sånna saker är verkligen kul! åh!

2008-09-20 @ 15:07:08
URL: http://tvillingsjal.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0