No words No lies

Johan Blixt heter en kille som jag fann bakom underbart skriven poesi på färdlektyr för kanske 2 år sen. Jag fick även höra några låtar han gjort, som jag också gillade. Sen övergav jag färdlektyr, och tog bort kontakter jag sällan pratade med från msn-listan. Idag, nyss. Får jag en länk till en myspace sida skickad till mig, av just denna Johan Blixt. Och då, mindes jag genast att just det - hans låtar gillade jag. Det var sitt band han länkade till. Men jag väljer att länka till hans myspace, och hänvisar till låten som heter No Words No Lies. Johan Blixt - kliv dit!



Jag vill börja skriva musik. Men jag fattar inte hur man gör, eller vad man nu ska säga. Det känns som att det mest blir patetiskt och fånigt när jag skriver någon text. Tyvärr. Men, jag ska dra fram keyboarden lite nu tror jag. Behöver inte sova riktigt än =)

Kommentarer
Postat av: Blixt

Tack där!

2008-09-21 @ 20:43:11
Postat av: Bloggens ägare; Johanna

Ingen orsak Blixt, bara kul om fler hör den!

2008-09-21 @ 21:07:33
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0