OC & pirr

Jag har köpt säsong 1 av OC på tradera, 5 kronor. Frakten 11 kr. Sammanlagd kostnad för underbara OC säsong 1: 16 kr. Känner att det är väldigt överkomligt. Nu vill jag bara ha de övriga tre säsongerna också. Men det kommer, då jag har mer pengar på kontot. Dags att leta efter en Ipod eller mp3 med mycket utrymme, så att jag när jag segar på jobbet (speciellt om kvällarna) kan lyssna på någon ljudbok för att få tiden att gå!


Övrigt: Tobbe kom hit idag. För vi kom fram till att det är en omöjlighet att slänga bort oss utan någon egentlig anledning, och vi hade det så himla fint igår kväll, efter att det som skulle sägas blivit sagt. Så han kom, och det var bäst! Så himla fint. Och just nu pirrar det. Det är det jag längtat efter! <3

Kommentarer
Postat av: dll

:')

2008-09-05 @ 05:38:17
Postat av: dookie

:')

2008-09-05 @ 05:38:40
URL: http://dookie.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0