Ren och skär idioti

Jag ÄR ju fortfarande kär, jag märker det varje gång jag talar med honom i telefon! Jag ÄR ju kär - så jag fattar inte varför jag gör såhär mot oss, varför jag har gjort såhär. Känns som att det blir svårt att rätta till den här gången, och det smärtar extremt! Ett ganska långt telefonsamtal igår, efter de tårar jag spillt var det bästa telefonsamtalet på länge. Vi skrattade till och med tillsammans - mer än en gång! Men nu då? Mina köksskåp blir tomma nu, imorgon hämtar han sina saker. Det kommer bli sentimentalt och jag kommer inte vilja låta honom gå. Kommer vilja hålla kvar honom, och bara älska honom.

Det är msn som förstört det här underbara. Om vi hade kunnat lyfta luren och slå en signal istället för detta prat på msn. Diskussioner kom upp, missförstånd, småtjafs om egentligen ingenting. Opersonligt och jävligt är ordet för msn. Jag hatar msn!

Jag älskar dig...

Kommentarer
Postat av: Anna

oj.. nattjobb är ganska drygt men bra pengar iaf ;D min helg var väldigt lugn, träffade vänner o va på kalas :)

2008-09-15 @ 07:57:49
URL: http://www.metrobloggen.se/tavling
Postat av: dookie

hey :/ tråkigt det som hänt, men det finns ju en anledning, right? känner igen det där med msn-tjaffs alldeles för väl. msn är skit! kram

2008-09-15 @ 09:15:55
URL: http://dookie.blogg.se/
Postat av: Natta

jag kommer sakna många av er läsare, bland annat du :)

2008-09-15 @ 10:05:29
URL: http://nathalie.devote.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0