Springande i affärer hela dagen!

Lågprismagasinet, MIO möbler, Jysk,
Europamöbler, Lamplagret, nya butiken Europrice.
Och så IKEA såklart.

Jag har varit överallt idag. Ränt omkring som en tok,
handlat mycket, men ändå inte överdrivet.
Europrice var hur billigt och bra som helst, jag älskar
redan affären. Studenter - åk dit! (Just nu lösgodis för 2,90.
Självklart föll jag för det erbjudandet!)

Soffan jag hade tänkt mig hade utgått ur örebros sortiment,
så jag får beställa på internet. Hemlevererat 8 oktober.

Bra dag. Busig katt sen jag kom hem. Busat konstant nästan 4 timmar.
Spytt för första gången, men med rätt mängd papper så var det inte så
vidrigt att ta upp.
Hemmagjorda leksaker är bra mycket roligare än köpa fejkmöss och
pinglande bollar.
Köpte en klösbräda idag, hon har redan använt den flera gånger. Bra katt,
och hon verkade klara bra att vara ensam också. Hon kollade knappt mot
mig då jag gick, hon lekte med sin papperstuss.


NU; vatten med lime, lösgodis eller lite chirre.

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0