Svenska äpplen, och katter

Svenska äpplen,
är en helt annan grej än mjöliga äpplen man köper på vintern.

Jag har en hel påse vinteräpplen stående på min balkong nu,
tro mig, de kommer vara slut inom 3 veckor. Kanske inom 2.
Jag fick dem av mamma och pappa i lördags, jag fick även en
kaktus. Så, nu kan man säga att jag har två maskotar i mitt fönster.

Nu längtar jag bara efter en katt som möter mig i dörren om dagarna
/ nätterna. Då jag kommer hem från jobbet. Jag såg en vit katt på blocket,
den hade ett grönt öga och ett blått. Jag blev alldeles kär direkt, han
och jag hade passat bra ihop. Mycket bra. Dock befann han sig i
något helt annat län om jag minns rätt. Jag är dum nog och kollar
efter katter i alla län.

Jag trycker på diverse tangenter på keyboarden, och sjunger random ord.
Men det blir aldrig riktigt någon bra kombination.

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0