Värm ett fruset hjärta

Ett urätet skal av en vattenmelon ligger på golvet, den var röd med mycket smak. Bra msn-samtal med emlan, nostalgi på youtube. Emlan får mig liksom lite på fötter igen. Hon drar när jag trillar. Och trillar gör jag.


Blommigt täcke i svart & grått. röd temugg med guldkant. värm ett fruset hjärta, det är det som ska få fylla min guldkantade mugg ikväll. en wasa-frukostmacka med ost på ett fat med blåa prickar. film, täcke, kuddar. täcke och kuddar kan vara det bästa jag vet, jag vill ha ett täcke med dun till vintern. ett stort, varmt, att kura in sig i!


Ett hejdå, utan att orden riktigt yttrades. Jag vet inte var jag och det här tar vägen.

Kommentarer
Postat av: rebecca

skriv brev. jag får nya adressen imorgon. finns här <3

2008-09-02 @ 23:13:44
URL: http://lonnlov.blogspot.com

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0