When the curious girl realize she is under glass

Det där ledsna vände ändå när jag kom till jobbet. Visst, de där 9½ timmarna var evighetslånga, särskilt från kl 7 och framåt. Men kanske var det enda jag behövde att komma ut bland folk? Vad vet jag. Idag känns som en bättre dag. Nattligt sällskap av Tobbe, en bra film som jag somnade till igår kväll, och någon att vakna upp intill. Idag innan jobbet ska jag inte göra mycket. Jag ska göra iordning ett par mackor till rast nr 2, och jag ska leta efter någon ljudbok att ladda ner. Jag ska steka ett ägg att äta som lunch och jag ska kanske plocka undan lite smått och gott.


Ge mig ord jag kan skapa något utifrån när jag sitter och försöker fördriva tid på jobbet. Fem ord per person, det kan ni väl offra? Så jag har lite att välja och vraka emellan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

uppmuntrande, vän, positiv, glädje, himmel.

Där är mina fem ord, lycka till med inspirationen :P

2008-09-09 @ 12:38:00
URL: http://klackarnaitaken.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0