Ändrade planer

Det har blivit lite ändrade planer, emlan mådde inte alls bra, så hon ska ligga hemma och vila hela dagen. Jag hoppas verkligen att tjejen är bra till imorgon, vill ju åka till göteborg med henne!!!

Har varit på coop med min moster och handlat nu. Upptäckte ett väldigt sug efter apk-limpa och leverpastej, så det blev det. Köpte även lite yoghurt och flingor. Så nu ska här ätas en sen frukost, till avsnittet av dhw som jag somnade ifrån igår. Annars, jag ska fortfarande städa upp på golvet. Jag ska ta en dusch och göra mig fräsch till imorgon. Jag ska lägga in bilderna från gårdagen och jag ska slappa i soffan!

Kommentarer
Postat av: Karin

hehe bra projekt.. gjorde sånna när jag var yngre, men undrar hur bra de blev:p

2009-01-11 @ 12:24:06
URL: http://karinolofsson.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0