Årsresumé 2008

Jag tänkte skriva en årsresumé, kom till september. Men där raderade jag allt. Jag insåg att jag inte vill ha någon resumé av året. Det var toppenbra ett tag där i början. Sen var det ett helvete där i mitten. Och nu har det varit bättre än någonsin ett tag i slutet. Räcker det inte att säga några saker jag minns?

☆  Stora mängder svenska äpplen.
      och stora mängder Satsumas.

☆  Såg Mamma Mia-filmen på bio,
      med min mamma och moster.
      Bästa filmen jag sett på evigheter.
     (Nu har jag sett den 9 gånger)

☆  Mycket umgänge med Emlan,
      det är lite som att hon är min
      bästa vän. Hon är den som jag
      berättar om allting för. Mycket
      blonde moments, och mycket
      skratt!

☆  5 månaders jobb på min kära
      gummifabrik.

☆  Ett år med mycket upp och mycket
      ner. En bergochdalbana. Skratt
      och tårar.

☆  En stockholmshelg hos min fotograferande
      kusin. Fotografering i studio och jag fick
      blodad tand.

☆  Melissa Horn sjöng sig in i mitt hjärta.

☆  Massor av kakbak. Speciellt i december.

☆  19e december, en klockren utekväll...



Och år 2009. Hur kommer året bli?
Jag ska ha ett nytt jobb innan februari har gått till sitt slut.
Jag ska umgås med fina vänner.
Jag ska åka utomlands (österrike, men jag ska fan se till att kunna ta mig någonstans med Emlan också!)
Jag ska fotografera massor, skriva massor och sjunga lika mycket. Jag ska bli sedd, för något utav det.


Nytt år - nya möjligheter!


Kommentarer
Postat av: Emlan

Och du är min bästaste vän <3

Och visst, jag har mina blonde moments..men det kanske är det som är charmen med mej!?

I vilket fall som helst gör vi oss bäst tillsammans johannapanna :D

2009-01-02 @ 12:48:17
URL: http://emlan89.blogspot.com

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0