Bland bajamajor and stuff

När man kollar runt på sina internetcommunities, och går några år tillbaka, man kan hitta så mycket bilder. Bilder man glömt bort, stunder man glömt bort. Jag kikade lite på min bilddagbok, från året då jag gick i 1an på gymnasiet. Och jag fann detta.

1.  Min "svarta och svåra" period i ettan (men sommartid kunde jag inte med att bara bära svart, haha!) Ser ni vad fin min

2.  Tro mig!  Hela håret har varit galet rött också!!!

3.  Jag tillsammans med sångaren i Sture Allens dansorkester. Backstage på augustibuller, väldigt tjusig miljö, bland bajamajor and stuff!





(Nu kvällsmat:   några limpmackor med leverpastej, vaniljyoghurt med flingor, multivitamindryck, té och en apelsin! 
kombinerat med soffa, täcke, kudde, desperate housewives.
jag tror knappast att det kan bli något bättre!)

Kommentarer
Postat av: Karin

hoppas detsamma:)

2009-01-11 @ 19:35:22
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Ronja

Nej vad läcker färg de va på håret!



Gå gjärna in på min blogg och kolla, om du gillar den så rösta på mig som veckans blogg! De skulle vara super snällt, varenda röst behövs! :)

2009-01-11 @ 21:36:07
URL: http://ronjagoode.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0