Dags för promenad!

Nu ska jag precis röra mig upp mot stan. Det blir en liten stadspromenad. Jag ska gå till Bra och Begagnat, det är ju onsdag. Och så ska jag även gå till stadium och köpa ett par mjukisbyxor. Och till kicks för att köpa min kära hårspray. En stund funderade jag på om jag ska köpa en yogamatta också, påbörja lite träning här hemma. För nu börjar jag verkligen känna att jag har lust att börja träna. Helst på gym, men det känns inte riktigt som att jag har råd med det just nu. Och dessutom vill jag träna tillsammans med Elina - men hon tränar på gymet på andra sidan stan, det känns väldigt avlägset. Så, lite träning hemma vore kanske något - men att släpa hem en yogamatta från stan känns mindre kul...

Det ska även bli nyttig mat hädanefter - hoppas jag på. För om det blir så att jag och Emlan jobbar på Rhodos i sommar, då vill jag att min kropp ska se okej ut. Speciellt de där timmarna då man ligger på stranden...

Kommentarer
Postat av: dookie

Svar: Internet explorer, fast kan tycka Firefox är ganska bra ibland. Men det krånglar ofta, så jag håller mig till Explorer. Hoppas du får en härlig promenad! Rena vårvädret idag ju :D

2009-01-14 @ 12:07:00
URL: http://dookie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Träning hemma är bättre än ingen träning alls! :)

2009-01-14 @ 12:30:02
URL: http://klackarnaitaken.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja det är ju lite dumt faktiskt. Vi får börja med att gå ut och gå på helgerna istället :)Jag kommer ju bo 3 km närmare stan snart så ;)



Ja men visst, det kan vi göra! För vi måste träffas snart igen, avskyr att det lätt blir så långa uppehåll emellan träffarna!

2009-01-14 @ 12:32:07
URL: http://klackarnaitaken.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0