Det handlar om dåligt samvete...

Just nu sitter jag med sjukt dåligt samvete och inser att hur stora delar som helst av denna dag har gått. Klockan är redan tre och jag har inte gjort någonting. Usch!  Ska göra paj sen tror jag, eller imorgon. Har även funderat på att baka bröd. Så jag får se helt enkelt. Jag och Emlan har kikat efter utlandsjobb. Har hittat ett som servitriser på Rhodos. Vi ska väl söka, och så får vi helt enkelt se. Tanken skrämmer mig otroligt, precis som alla liknande tankar! Det blir först i maj vi åker i så fall, och jag måste ju ha någon inkomst månaderna innan maj...


Fick bilder av Elina från våran promenad,
jag har inte lagt in mina på datorn ännu.
Men här kommer en bild på mig i den
extrema vinden!

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0